Zsűrizés

1. Forduló

A zsűri az első fordulóban zárt online felületen értékeli a pályaműveket. Minden zsűritag zárt, online rendszerben névre szóló belépőkóddal pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán (0 pont nem adható).
A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján a verseny kiírója határozza meg a döntősök listáját. Nem kerülhet döntőbe a nevezések több mint 50%-a. Ha egy kategóriában egyik alkotás sem éri el a meghatározott pontszámot, a kiíró nem hirdet döntőst.
Ha egy zsűritag valamely alkotásban érintett (saját cégének vagy direkt versenytársnak készült munka), nem adhat pontot a kampányra.

2. Forduló

A második, online "személyes" zsűrizési fordulóban az egyes kategóriák győzteseit és helyezettjeit választja ki a zsűri. 
A zsűrinek belátása szerint jogában áll egy adott kategóriában több győztest is kiválasztani, esetleg egyáltalán nem választani győztest, vagy csak második, harmadik helyezéseket hirdetni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.
A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, azaz pályázatuk döntőbe került, az adott kategória megbeszélésében nem vehetnek részt.
A zsűrinek jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni.
Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.

Értékelési szempontok

  • Alapötlet
  • Megvalósítás minősége
  • Felületválasztás relevanciája
  • Eredményesség
  • Kampány és a márkaüzenet viszonya (amennyiben releváns)
  • Tartalom minősége (amennyiben releváns)
  • Felületen zajló rajongói / követői interakciók intenzitása és ezek kezelése (amennyiben releváns)
  • Digitális marketingmix összetétele (amennyiben releváns)