Zsűrizés

Előzsűrizés

Minden zsűritag zárt, online rendszerben pontozza az alkotásokat 1-10-es skálán. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a döntősök listáját, amelyen legfeljebb a nevezések 50 százaléka, vagy 6,0-s átlagpont feletti alkotás szerepelhet. Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.
Ha egy zsűritag valamely alkotásban érintett (saját cégének vagy direkt versenytársnak készült munka), nem adhat pontot a kampányra.

Főzsűrizés

A második, (és ha a járványhelyzet is megengedi) személyes zsűrizési fordulóban az egyes kategóriák győzteseit és helyezettjeit választja ki a zsűri. 
A zsűrinek belátása szerint jogában áll egy adott kategóriában több győztest is kiválasztani, esetleg egyáltalán nem választani győztest, vagy csak második, harmadik helyezéseket hirdetni. Vitás kérdésekben a zsűrielnök dönt.
A zsűri azon tagjai, akik valamely kategóriában érintettek, azaz pályázatuk döntőbe került, az adott kategória megbeszélésében nem vehetnek részt.
A zsűrinek jogában áll különdíjakat, illetve egyéb speciális díjakat is létrehozni.
Amennyiben a zsűri nem ért egyet egy nevezés kategóriába való besorolásával, joga van áthelyezni és másik kategóriában értékelni.

Értékelési szempontok

  • Alapötlet

  • Megvalósítás minősége

  • Felületválasztás relevanciája

  • Eredményesség

  • Kampány és a márkaüzenet viszonya (amennyiben releváns)

  • Tartalom minősége (amennyiben releváns)

  • Felületen zajló rajongói / követői interakciók intenzitása és ezek kezelése (amennyiben releváns)

  • Digitális marketingmix összetétele (amennyiben releváns)